"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Tuesday, May 24, 2011

tona merah




hari ini hari suram...
mengenang sejarah silam dengannya
saat bahagia
dia selalu menyokongku
pendorongku
pembantuku
membuat aku selesa
menghadapi segala ujian dan peperiksaan
sangat aku gembira dengan kehadirannya
dia ada ketika aku memerlukan

tapi kali ini dia pergi
entah kemana
jauh mungkin tinggalkan aku
masih aku dambakan dirinya
masih aku belum bersedia dengan pengganti
kerana aku menyayanginya lebih dari nyawaku
dia sesuatu yang istimewa
kesetiaanku kepadanya tiada batas
kemana aja ada dia
calar hati ini dia pergi
aku sayang dia~~


















dialah kalkulator saintifik casio 570
(hadiah dari bapakku lepas dapat result pmr sehingga kini hayatnya dikenang 2008-20010 ==> lame sket dari kesah chentaku...hilang pulak daahhhh)


maneeee pegii nyee ni...takkan misplace kott.....da nak masok U ni.....warghhhhhh!!!!!!!!!!!

note:kawan2 usah risau...post2 selepas ini korang takan jelak lagi~

No comments:

Post a Comment