"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Thursday, May 19, 2011

ak matang n sangap....wth?


bismillah
assalamualaykum



kisah hidup tetap sama, walaupun banyak benda berubah... arghhh.. sakit kepala memikirkan, apakah kisah ini akan bertukar episod bahagia selepas julai?? banyaknya rahsia ntah pada siapa yang mampu aku luahkan... tanggung sendiri, kau sudah besarkan.... kalau kisah hati, tuhan saja yang tahu.. bertapa dan bertapa dan bertapa aku pilu.. tapi fake smile aku masih mampu ukir buat semua... tiap hari coret kata semangat buat diri agar tidak hanyut dalam kepincangan... owh, tak perlu ingatkan aku tentang hikmah, sebab aku tau ini semua ada sebabnya ada hikmahnya... tuhan tidak akan menguji aku, kalau aku tak mampu menanggung..

baru meningkat matang ini... hihihihihihihiihi... menyangap je la.
hahaha.... bodo~


haha...kelaka jugak tgk kapel2 nih...cbe bayang ak kat tmpt dorg...
kot bajet aku akan terkesima lalu melafazkan dialog "You jump, I jump"... tapi mungkin jugak akan berlaku wahai gadis berkenaan... tapi U jump.. I take video put at Youtube lah... tengok bape hits...kehkeh



hnnnnnsssfffff.. orang kate aku tak move on kan.. define move on...
orang nak aku cari couple lain ke? itu move on?
orang nak aku happy seperti dulu ke? itu move on?
aku happy saja kawan2... melihat keletah semua, aku bahagia.. melihat korang bahagia, aku senyum ketawa... tapi semua tak seperti dulu... banyak yang dah berubah.. and i mean banyakkk...


sekarang...
walau sekeping warkah ringkas ucap selamat tiada
ku tatap tunggu layar bimbit
menanti akan dering itu
berharap
masih


indah hari ini aku takkan biar mendung lagi.


note: pos makin kurang menarik lah...perasan tak...

No comments:

Post a Comment