"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Tuesday, May 17, 2011

dont regret life








belum sempat senyum, sudah bermasam muka semula
belum sempat reda jerawat stress, timbul lagi sebutir dua
urghhhh

rindu menampar bola, menonton wayang

kadang aku terbayang..
ape akan jadi kan kalau semua ini tak berlaku..
kadang aku terbayang..
ape akan jadi kan kalau aku mula hidup baru..

kau tak redha? jangan! itu qada qadarNya...
jangan menyesal berpanjangan, nanti bawa rasa putus asa pada tuhan..

semua samar... as for now, aku memang mula bahagia...
temu isi makna hidup dulu..
walau hati diketuk beberapa insan murni
tunggu dulu... sabar
andai ada ikhlas dihati.. jodoh ketentuan tuhan
kenal kenal dulu... cinta dalam hati ini belum cukup sempurna untuk diberi

abaikanlah.. asalkan hidup remaja aku tak kusam..
thank you Allah for bringing me back to the right path...
itu hikmah~

ape kaw dah belajar?? isk... kesat peluh renjis









lalu diputarkan dicorong speaker buruk..
termainkan lagu Heart yang menjadi lagu tema cinta dua anak muda...
hahaha.. itu nostalgik... siap nyanyi2 buat teman masing2....
and lastly, ape ukir2 nama kita berdua.. haramzadey
kelakar.. tapi haha wuwu T__T
itu membeza usia matang dengan usia belasan tahun...
yang ketika itu badan cam mengkarung tanah masing2..
ade hati bercenta.. hahah


ape nak sedeyh, semua cerita buruk tentang aku maybe dah dijaja merata.. but i dare you, terus terang lah dengan beliau tentang ape kekurangan yang dah berlaku dalam diri... tengok diterima seadanya or not...
aku dah buat and i mean semua rahsia tau, semua kisah gelap rahsia hitam... aku dah diterima seadanya.. InsyaAllah...
kalau bertaubat... doa saja untuk kebahagiaan..

hadoyh.. tak larat pula tengok gelagat kanak2 ini..
if gentleman, face to face... braney?
and gadis, jangan bajet hot plak.. haha..
skali bajet hot plak kan jadi rebutan.. tayah dah.. tuhan je setel segala...

and for issue friendship...
i know that you all dah besar.. matang... put aside emotional stress ni... and think wisely..
put aside egos, put aside sgala pride2 yang tak bagus...
langit mendung kelabu, kalau biar hujan, nanti lebur awan...
i have done what i can.. then it is up to you guys..



notakui2 : kalau kite sesat jauh, still ade jalan untuk kembali.. dont worry and dont regret life... selalu bahagia dengan kehidupan sekarang... thanks for everything...



No comments:

Post a Comment