"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Monday, May 16, 2011

maybe ada esok utk aq




masa:4-5 pagi
lokasi: bilik belakang (bilik aku + adik2)
exact location: atas katil

perkara: mimpi lagi

isi:

mungkin anda2 yang bepikiran lelaki normal akan tergelak sinis tatkala membaca awalan post ini...
tapi anda silap..
sebab mimpi yang datang sekali lagi ini adalah mimpi yang mengejutkan sampai aku bleh tejaga dari tidur...
macam cite2 cinte yang bile partner die terjaga dari tido bile awek die ditimpe musibah tu...

aku tak taw nape..
aritu mimpi die datang...
cantik...mintak maaf ngan aku...
aku tejaga...pukul 5 dah...
kate orang mimpi jadi sebelom subo akan jadi kenyataan
tapi mimpi kekal mimpi...

ari ni plak tejaga lagi
mimpi...aku ingat
ade call...
aku perasan macam aku angkat call tu
(phone sebelah telinga utk alarm suboh)
dari satu nombor yg takde dalam directory phone aku
013 sumting sumting
celcom........................
taw dah dari sape.....
sebab org tu penah cakap nak tukar nombor celcom...
die tukar dah pon....
aku perasan sgt cam sedar aku angkat phone tu tp tak jawap...
then aku tejaga...
tenung siling lama2....check phone kot2 ade history call masuk...
mimpi kekal mimpi....

suboh suda...

2 kali mimpi yg sama...
seakan menggamit aku...
mainan perasaan mungkin...
kan aku kate...
aku nak pergi dari sini...
selagi aku kat sini...
aku tak dapat aman....

urghhh....mimpi itu indah...aku nak mimpi tu lagi...masih nak~~~




hilang arah memang satu kewajipan dalam diri
mencari perancangan hari esok
mungkin esok ada perisian
suka tengok satu blog ni
mungkin jua sebab suka tengok owner dia
salahkah mengagumi?
walau tanpa dicintai
tapi itu cukup bahagia bagiku



dalam jauh sepi
aku masih teguh dengan adanya keluarga disisi
mampu lagi ukir senyum
hilai tawa saudara mara yang menggamit seribu kebahagiaan
temu banyak perubahan
kalau indah ini kusam kembali
aku cuba
aku masih cuba
aku tetap cuba
tetap dengan kebahagiaan ini
orang dengki
pergi mam...

impian mencapai cita2 masih dalam
mari tunggu hari kumbah semua
berbekal keazaman tinggi
haahaha...azam lagi~~



"manisnya melakukan maksiat hanya seketika
pahitnya sesalan kekal selamanya"
~renungkan dan selamat beramal~


jgn pangkah saia~psstt

No comments:

Post a Comment