"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Monday, May 23, 2011

shhhh...

shhhhh....
syarel da berubah banyak....
sape nampak....
uih na..banyak gile....

cheritaku kian kusam
dihiasi bibit sedih
tiada seri lagi
jauh menanti hari
agar dapat aku lupakan
segalanya

perjalanan kosongku
membawa sedikit pengisian
bahwa lupakan keinginan hati
demi kemahuan orang lain
namun aku jua manusia
kenal erti bosan dan curiga
sesalku akan menular

pernahku impikan
untuk menggembirakan setiap manusia sekelilingku
walau aku lupa kegembiraanku
tapi aku belum cukup utuh
jiwa membaraku perlukan sinaran bahagia
semaikanlah
sesiapa~

notabesebese : haduiii...duit sangat penting zaman skang...dulu aku ade gak la penasihat ekonomi...
tapi skang da tade...sape nak jadi....angkat kening~

No comments:

Post a Comment