"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Tuesday, May 24, 2011

mode ak skang


bismillah
assalamualaykum



weyh...kaw...
yer kaw...
aku tanye kaw ni...
pernah kaw fikir tak...
sape diri kaw selame ni....
sape
sape
sape....

aku sendiri tak taw sape aku...
kadang kadang aku rase aku baik...
kadang kadang aku rase aku jahat...
kadang kadang aku rase aku sempurna...
kadang kadang aku rase aku cela...

kaw...
ape kaw rase...

sekarang dah rabu...so sangat gembiranya aku dapat jadi manusia biasa balek...sbelom ni aku ibarat gaban/flashman/transformers...tak henti2...
pengalaman banyak mentarbiyah aku...
erti frenship...erti kasih...kekeke

kepada kawan itu...
kita kawan...
kita teman...
teman dan mesra...
mohon ampun terkasar gurauan...
mohon ampun kalau ati ini sedikit berkenan...
terima kasih dengan layanan penuh senyuman...

without tido yang cukup aku membuka blog lalu membaca post kawanku yang mendesak aku untuk tabah dan kuat... apekan daye aku sebegini... nampak tegak berdiri namun hatiku dah runtuh... aku tak serilek mu teman, kerana aku yang dah banyak memberi dari menerima tidak seperti dirimu...

tapi akan aku teruskan jua... untuk jadi seorang tabah.... episod sedey memang menjadi makanan harianku... kerana kegembiraan makin pudar meniti hari... bak lagu haru-haru... hadoi2....

cuba lagi melupakan sisa harapan... walau aku sayang dia...
cukuplah aku seperti anjing menyalak merayu kau perlakukan...
maafkan aku...


hari ini aku menulis....
saje...
nak bagi hati tenang...
bagi hati lapang..


notakecilku : rase nk gi sawah padi...mane ade ek? msjid tanah ladang babi byk aa >.<


No comments:

Post a Comment