"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Sunday, May 8, 2011

Tingginya khayalku bersamamu




hai semua orang... lame dah tak berblog...

seakan bagai banyak dugaan datang bertalu talu...
lepas satu, satu datang....
tapi aku diam dalam2...

terpana...egokah aku..

hari ini mode kosong
mode hilang arah
dalam kepala memang hilang tujuan

tiba tiba terasa rindu teramat pada dia
tapi apalah daya aku insan lemah
putaran lagu lagu cinta bayangan indah


bilakan akan mengerti hidup
aku konfius lagi
bukan marah bukan benci
tapi hilang arah
hilang punca
hilang makna

bukan aku yang nak jadi begini
tapi itu aku
aku bukan lagi sama dulu
dulu aku bukan aku kini
tiada niat nak sakiti
tapi semua tak mengerti

kalau aku tak suka kau suka
kalau aku suka kau tak suka
mana cara lagi kau mahu aku jadi
puas hati?? puas??
kali ini aku tetap hati
doa panjang tegar
aku kuatkan niat

kau semua tak suka
aku tak ingin dekat
kata orang friendship never end
kau nak pergi jauh
aku serah pada tuhan
bukan aku yang minta

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



Ku telah miliki
Rasa indahnya perihku
Rasa hancurnya harapku
Kau lepas cintaku

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Walaupun semua hanya ada dalam mimpiku

Hanya ada dalam anganku
Melewati hidup

Rasakan abadi
Sekalipun kau mengerti
Sekalipun kau pahami
Ku pikir ku salah mengertimu

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku

Aku hanya ingin kau tahu
Besarnya cintaku
Tingginya khayalku bersamamu

Tuk lalui waktu yang tersisa kini
Di setiap hariku
Di sisa akhir nafas hidupku





note:sesiapa nak terase, jangan tanya2... sedar diri
note:post ini rambang... siapa terkena



No comments:

Post a Comment