"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Monday, May 9, 2011

ak mengerti; kaw hanya kawan


bismillah
assalamualaykum

mase ngah boring hadap bende2 intelektual ni
aku blogwalking lah.. lompat sane sini tak tentu arah..
yess, kompem lah tarikan aku adelah blog awek2 lawa..
hahahah
so sape2 yang aku follow, aku read blog korang tu..
silelah perasan diri lawa..
kidding..bala bala~~



yeh.. berkenaan topik hari ini..
andai ada tersilap kata bahsa..
dalam memberi teguran pandangan..
kalau tiap kata nista rasa terguris bibit hati..
atau mungkin terjatuh hati pada patik..
kerna mungkin kata kata patik pedas tapi makin pedas makin sedap kan.
. makin suke nak makan, makin teringin nak kenal..
makin chenta lah senang cakap..
oh..


jalan2 hari ini saje... untuk melepaskan sedikit lelah ini...
akhirnye dapat sehelai tshirt...
seperti biasa... sorang2... tiada yang teman...
tak pernah lagi ade experience ade orang tolong tengokkan baju...
trykan kat badan kite...

"eeemm,tak lawa la baju tu wak..."
"awak pakai yang ni ek, lagi seswai... chantekkk...saye suke..."

tak pernah lagi ade dialog2 itu...

ahaks....


berkenaan dengan post kali ini adalah tentang seorang kawan..
kawan yang di declair secara jujur..
akhirnya kawan...
sebab dah takde percikan keindahan lagi dalam keistimewaan yang dicanang...



kemudian without tido yang cukup aku membuka blog lalu membaca post kawanku yang mendesak aku untuk tabah dan kuat... apekan daye aku sebegini... nampak tegak berdiri namun hatiku dah runtuh... aku tak serilek mu teman, kerana aku yang dah banyak memberi dari menerima tidak seperti dirimu...

tapi akan aku teruskan jua... untuk jadi seorang tabah.... episod sedey memang menjadi makanan harianku... kerana kegembiraan makin pudar meniti hari... bak lagu haru-haru... hadoi2....


being single sangat disaster

seperti budak kehilangan gula2

but semua dah terucap

no turn back

mode haru-haru..



berkenaan dengan post kali ini adalah tentang seorang kawan..
kawan yang di declair secara jujur..
akhirnya kawan...
sebab dah takde percikan keindahan lagi dalam keistimewaan yang dicanang...

pepon no need to sedey2...
kerna family ade...
arghhh....tade keje neeeyyy



in addition... saranghae... i love you... uhibbuk... saya cinta kamu... मैं तुमसे प्यार करता हूँ... Je t'aime... Я люблю тебя... 私はあなたを愛して... Mahal kita... Ik hou van je... Et vull... Te amo... Te quiero.... semua sama makna.. oh suka saranghae sebab awek korea lawa.. miahahahhaha





pun berapa banyak coretan ,aku tetap aku. insan tidak sempurna.
masih pilu. walau cuba membuang cuka. manisan tidak jelang.

mungkin akan stop skejap membebel tak tentu hala.. nanti2 sambung balik.. kalau sampai setahun tak sambung tu means gwa da takda la yep.. doa2kan laa gwa baik2 aja~







No comments:

Post a Comment