"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Wednesday, May 4, 2011

maafkan patik

bismillah
assalamualaykum


yep.. patah hati kali kedua.. gigil marah.. gigil sedih.. sorot skrol perlahan.. istighfar panjang.. hina, jijik.. sejuk basah muka dek wudhu masih belum kebah, masih mampu waras.. reply.. dengan nada sesal dan kecewa.. melerai kata nista.. adanya aku salah.. maafkan

yep.. satu persatu mesej kawan ku tak endah.. aku mahu masa untuk diri.. aku seorang.. senyap.. maaf kawan.. ambil sajalah apa pun.. aku sedia tolong.. ikhlas.. tak meminta sedikit balas.. faham secubit cuma.. keadaan kelabu langit


yep.. diam. banyak diam hari ini.. sekadar satu emel.. buat tamat rasa pengharapan.. thanks for everything.. moga redha tuhan titip sepanjang jalan.. apalah dosa ku kau tabur semua cerita kita.. apalah silapku kau buka kotak rahsia.. mana lagi privasi, mana lagi kata kongsi.. maafkanlah aku bukan sempurna.. kini aku sendiri rasa pasti.. bukan kita.. bukan dua..





yeah.. sape lagi yang sudi dengar.. korang2 lah.. kata2 poyo aku ni.. hidup jalan bengkang bengkok berbukit bukit.. takkan kau nak luruskan.. follow jelah jalan tu kan.. biar lambat, biar susah.. asal selamat.. fikir.. hati manusia rapuh.. usah pegang kalau tangan ketar ketar.. usah cuba kalau tak berani.. usah sentuh kalau tak pasti~

pengajaran hari ini.. tenang itu gaya.. mentabib hati~









yeah. this picture.
macam satu lemparan selipar kene kat tepi muka aku
straight terbayang.
sanggupkah aku menyakitkan orang lain.
sanggup pula aku menyakitkan tuhan aku
tuhan yang bagi aku segala nikmat.
comparable kah dengan sakitnya aku bila kau buat begitu?
oh tidak
tuhan yang sayang aku.
walaupun aku banyak menyakitkan Dia.
tapi Dia tetap bagi aku segalanya.
kau??
aku tunggu jua. kau balas??
uh
sudah lah~
life remaja...
mmg nk rasa ad org dkat dgn kita..
tp ak tak rasa apa...
kerna ak tiada yg empunye~
hampehh~

sekali lagi.. maafkan aku kerna aku bukan sempurna.. edisi terhad cuma~




2 comments: