"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Saturday, April 9, 2011

hueh, lip lap lip lap rini sabtu 9 april... sekejap je mase da nk setengah taon da berlalu... tinggal lagi bpe minggu nk pat result interbiu, kemudian rambu ramba melaka , samada ngan kawan2 atau ngan adik... awek??? urhhh puhlissss...



aku skang dok hitung hari untuk spe2 nk sedekah kt dri ak nih... gue dah kepepetan sih... poket kering hidung tinggi pon tak gune... ngahahaha... targetnye sabtu akan nonton wayang, sapa mauk ikut, sile roger... huhu...tenkiu your highness... moga panjang umoq...


lg satu isu yg ak nk kupas sket...
wabak yg melanda malaysia skang ni agak keterlampauan....
kes buang baby laa... aku punye la sayang baby2 ni, korang leh buang2 jee?
eee senangnye korang... cinte korang buang, baby korang buang, sampah tentu2 korang buang merate... hish... ade orang susa kot nak dapat baby...
ader plak yg kategori binawe gi buang baby lam tong smpah...sampah dier buang merate tmpat...kalu cmtuh nme dier da jd tong baby...bukan tong smpah lg arh...x gitu?? stoopeed~
btw skali lagi, ade lawak kotoq menyatakan... kepada pasangan2 yang ketandusan anak, sile la ubah lokasi ehem2 anda ke dalam semak, mebi kadar produktiviti akan meningkat... (sape tak paham, lantak korang laa... sape soh suchi sangat otak tu)


mengulas isu aku hampir eksiden, gile lah... kejadian itu sangat2 menjadikan jantung separa denyut... cam kene heart attack... stunned gile... seb bek sempat break mati... and seb bek gak tak jatoh, kalao jato sure kene geles dek kete triton... buat anda2 yang tak taw rupe mitsubishi triton camne, sile la gugel... kete tu tinggi, so kalo takat moto wave 100 aku ni anytime la mencium tayar blakang kete tu... kompem sepit ibarat katak di gilis....


camtu je tuhan nak letakkan asbab bleh membawak kepada kematian, hanye beberape saat... macam my late fwen, just mandi kolam, tuhan amek nyawa die... padahal aku jato longkang, sauk dek kipas, jato beskal sume target kepala jee... sampai tak terhitung kesan jahit kat pale, tapi besar rahmat Allah, ajal belum sampai... aku syukur dapat kenal dunia... tapi seriusly, aku dah puas dah dengan nikmat dunia ni... ape lagi yg tinggal... tinggal dapat smbung blaja..dapat keje... dapat jaga ma... dapat kawen, dapat anak.... tengok anak membesar... alahai... sket je lagi nikmat2 yg tinggal... tu pon kalau murah rezki.... huhui...







post mrepek....tajuk pon takde...~ haha...

No comments:

Post a Comment