"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Friday, April 1, 2011

bila april tiba

bulan april...secantik nama april...
april...april...april...bulan 4...apa ada dengannya??

Mama ku chenta = 12 April 1965

Diri ku yg kachak = 24 April 1993

Adik ku manja= 29 April 1996


semua bulan april....saye suke bulan april...

sape lagi aprilian nak masok list saye





aku seorang makhluk yang sangat suke meraikan besday2 mereka ini... sebab aku rase puas, aku appreciate kewujudan dorang keatas muka bumi... aku tak pernah mengeluh ekonomi merudum ke ape asalkan aku dapat celeb by atleast a simple birthday card... arghh... sebab aku jiwang dan romantis la aku suke bende2 gini...mane datang ntah keperibadian ni... maybe dari bapak aku kot, kate mama jiwang abes ngan surat2nyee ngan bunga2 nyeee sampai kat mase mama kat maktab dulu die sanggup tunggu kat bawah tiap ujung minggu demi mahu mengdate mama... adoyai... patoootttt laaaa... ade warisan... tapi tape... i like and i puas.... aku puas dapat tengok mereka2 yang aku layan senyum gembira dan pale otak dapat sense yang dorang sayang sangat kat aku...hahaa.. bes2~


note: mati kering bulan april ni nak membeli adia...-__-

No comments:

Post a Comment