"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Thursday, June 16, 2011


3. Ramah + manja + bit childish + suka budak2 + easy going









hahaha. tu tanda cam da malas nak merepek pepanjang.. merujuk gambar kat atas ni, aku memang suke bile girls buat gigit bibir ni.. ahahha.. nak sebut sebab pe kat sini aku plak malu.. tadelah, sebab body language camni bleh mencairkan hati lelaki.. tak caye lagi? pegi test kat boyfie korang, hubby korang or if extreme gi kat restoran mamak then order "bagi teh ais satu" (sambil ketap bibir camni) ko tengok menggeletar tak mamak tu.. aku brani belanje starbucks secawan.. hahahah

eh.. cam tak kene je kan explaination ngan subject.. hohoh.. tu gambar hiasan je.. rembat kat blog lain tu.. memang pernah nampak ketapan bibir ni.. dari girls either kawan or bla bla.. hahaha.. tapi lelaki, bile suke die senyap jela.. takan nak soh buat lagi.. mau makan tempeleng halus dari jari jemari yang menggoncang buaian tuh...





4. Hormat orang tua



yeah.. last but not least.. but not limited to.. girls yang tau hormat eldest.. orang tua.. means orang yang lebih berusia.. means orang yang lahir dulu dari kau.. oke! tak paham lagi..

sebab itu aku sangat annoying dengan girls yang address diri die kau aku depan abang atau kakak mereka, walaupun gap usia setahun.. no no no.. u still the young, have respect dengan berbudi bahasa towards elder people.. even die abang kau, kakak kau.. even dorang tak kesah.. sebab tu among dalam family aku sangat pentingkan designation along, angah, adik sebagai ganti nama.. dalam big family pon camtu.. tapi kalau among cousins yang gap setahun dua cam leh tolerate.. tapi tu lah.. taleh perfect sangat kan. but dengan siblings, please PLEASE.. panggil dengan panggilan lembut.. no words kau aku..

the final point, kene tau amek ati orang tua aku.. especially my mom.. prinsip aku, win my mom, u win me.. haha.. so meaning kalau kau girlfriend aku 10 tahun skali pon, kalau ade girl yang intercept kat weakest point dalam diri aku iaitu arahan mama.. surely kau girlfriend aku yang 10 tahun itu can say goodbye.. ill be marrying the chosen one.. hahahaha.. mean tak! kejam tak!..

tadelah aku nak wat camtu.. mesti la aku work out, kenal kan kat mak aku.. plus mak aku ni bukan sesenang korek idong je nak tekel.. once die suke, insyaAllah die suke..aku tau lah! hehee


so dah itu aje.. sebenarnye banyak lagi point.. tapi biar rahsia.. rahsia mane leh bagi tau kat orang.. hahaha (oke tu lawak SEPAH dalam maharaja lawak) tak kelakar? oke tak klaka~



sume ni bergantung lah kepade individu kan nak suke tak suke.. but that is the way aku nengok girl itu menawan.. oh ye.. aku tak list langsung pasal rupa kan.. tak macam tipikal girls yang list kan lelaki yang dorang expect nak jadi boyfriend dorang or idaman ati dorang.. nak rupa korean saje.. huh.. bak kate membe aku, korean japan ni sume busuk.. dorang berak kencing cuci pakai tisu, mane basuh~

miahahahha.. so sebab pe yang aku tak listkan, even point rupa tak de pon termasuk dalam list rahsia tu tadi.. sebab aku tak pandang sangat rupa.. minimum level, so so je.. sweet pandang cukup lah.. sebab aku pon tak hensem (ayat cliche bak kate membe aku) hahaha.. bia lah.. seriously.. tak pandang pon rupe.. tapi kalau terkurnia yang cantekkk.. ALHAMDULILLAH~~~~~



sket sebanyak rase nyampah annoying lak post kali ni.. rase nak delete, sayang pulak panjang2 tulis.. pastu bahase rojak english.. hah elok sangat la tu.. haha.. itu sajelah nukilan malas hari ini..




notakalinih : so rupa tak menjamin ape2.. yep.. abang pon tak hensem, tapi abang ade quality2 lain.. heheheh.. tak gitu kekawan.. oh lupe yep.. semua yang bermula pasti berakhir..tralalala

credit to nadia nurul nabihah..spe tuh. .? gamba kt atas uh yg tgh mlantak mcDurjana uh..da minx izin gune gamba..dy pun mmg ske promosi diri nih ..heee




No comments:

Post a Comment