"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Saturday, June 11, 2011



bismillah..

kali ini post sangat serius. seperti blogserius.
owh aku marah?
memang
orang kenal aku punye bengis
orang tahu aku punye angin
tapi aku tahu kawal
bukan aku tak mahu berubah
tapi orang lebih kenal aku sangat sabar
sangat tolak ansur
sangat tidak kesah dengan perubahan dunia
terima keputusan asalkan orang lain puas hati
tapi bila aku marah
korang hormat lah point of view aku


aku tak pernah benci orang dowh
aku slalu nasihat orang
aku tau aku tak sempurna
aku tau aku kotor
tapi ustaz aku pesan
semua manusia takde yang jahat
semua baik baik
tapi manusia buat silap
jadi bila buat silap adekah die jahat?
kan kalau buat silap boleh betulkan
yang jahat hanye syaitan
musuh yang nyata
memang tak dapat nak diperbetulkan
aku seorang manusia fleksibel boleh dengar nasihat
tegur aku kalau silap
jangan kau durja aku cam aku takde perasaan


aku tak pernah nak benci orang
aku suka tengok muka kau hadir depan aku
tp aku bukan lelaki murah merampas kebahagiaan orang lain



maaf. post agak emosi. tapi aku tulis dalam gelak


Pesanan buat semua lelaki, hargailah wanita yang menyayangi kamu. Jangan jadi macam aku.
Aku hanyalah lelaki ego yang tak memiliki apa-apa kerana dia sudah dimiliki orang lain.







♥ kenape ALLAH temukan kita dengan org y salah ♥

Memang sakit bila cinta yg kita dambakan selama ini
tak dihargai oleh insan yg bernama kekasih,
apatah lagi kita dibuang begitu saja...
tapi,itulah juga petanda terbaik untuk diri
dan kehidupan kita pada masa akan datang.


~ALLAH knows BESt!~♥





notastandard: biasalah jiwa kecil.. bila hilang, baru nak hargai.. tapi aku hargai mase ade pun, so tak kesah lah if nak hilang.. sebab orang kadang tak nampak..




No comments:

Post a Comment