"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Thursday, March 17, 2011

update buduh2...haha

hello~

ak un da mati akal mlm nih...
tak tau nk update aper...
aaaarrghh bace jer lah k...byk lak ckp~





Tiga orang anak kembar yang masih berada di dalam perut ibu mereka berasa boring dan memulakan perbualan sesama mereka.



anak 1: korang berdua bila besar nanti nak jadi apa.



anak 2 : aku bila besar nanti nak jadi pegawai TNB. sebab nanti boleh aku pasang lampu dalam perut ibu kita, gelap sangat laaaa. apa pun tak nampak.



anak 3 : aku lak nak jadi pegawai PBA (perbadanan bekalan air) supaya nanti leh aku buat paip salurkan air yang banyak kat sini kluar.sian ibu kita.banyak air dalam perut.



anak 2 : yang ko tue tanya kita. ko tue lak nak jadi apa?



anak 1: aku nak jadi penyiasat. aku nak siasat.benda apa yang panjang2 selalu kluar masuk kat lubang tue . dah la dok kluar masuk.pastu muntah lak kat kita.panas lak tue takde adab tol.









p/s :selamat gelak...kalau anda seorang yg lmbab...tny kpd pmilik blog nih...t dy terangkan~ XP



notautkpembaca : knapa post2 ak byk yg berbaur luchah...?? heee...skaty la...blog aq~~ XD

1 comment:

  1. hakhakhak..okok..mmg blog ko~~i admit it..u r d mastermind..hhahah..

    ReplyDelete