"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Saturday, June 9, 2012

kau tak pernah tahu akan rasa ini


bismillah
assalamualaykum


yeah..pagi2 bgun tido trus update blog..
thanks kepada seorg peminat blog nih yg melemparkan comment cukup utk membuat ak bahagia
dan tidak mendelete blog usang nih..haha

utk kali ini..ak ingin luah rasa diri ini..tentang apa yg menjadi tanda tanya kepada aku selama ni
oke skali lg diigtkan..ini pandangan aku, yea kawan2..aku rabun..meby skali pandangan aku 
kabur2 atau samar2..tp aku masih boleh melihat..eceh 


> Orang hensem dpt awek tak lawa and org cantik dpt pkwe tak handsome

tadaaaa..hoho..ini yg bisa terjadi pada pandangan gue..orang hensem ala2 christian bale kang duk pimpin tgn awek yg tidak sama waktu dgnnya..dpt pulak awek2 cun..yeah..spt awek cun yg seronok ak duk usha time makan kt windmill station smlm..hoh certainly dpt membuatkan aku kenyang tanpa mengunyah lah..tp dpt pkwe plak..aihh..buta eh kak? haha..tp tulah life..mana biasa dpt semua nak perfect..mesti lah pasangan kau ade flaws sana sini..asalkan kau terima, hidup ini mungkin lebih indah..but then yelah, aku sendiri pun suggest kau2 di luar sana..carik pkwe or mkwe yg handsome2 or cecantik..sbb atleast muka dorg boleh lah relievekan kemarahan korg tatkala dorg melakukan perbuatan2 yg menyerupai chipmunk~

komendiriaku -->  ye, masih single..khidupan remaja aku tak mcm insan lain..golongn minoriti lah kiranya..duduk main pool , berkaraoke dgn kawan2..itu lebih heaven bg aku ..aku seringkali kata diriku tak handsome dgn harapan leh dpt awek lawa..haha.terpengaruh ngn hipotesis dungu ini ..zzz


melihat kau seronok
seronok tanpa aku
luluh hati rendam jauh dalam dalam
jangan simpan dendam
biar pergi
lepaskansayup pergi jauh
aku tinggal
cukup lah cukup
harga diri tinggi jangan cemar lagi


kadang cinta itu unpredictable kan.. rasa sayang dan keinginan mencintai mungkin satu definisi berbeza.. haha.. apekah? biarkan takdir membawa arus perasaan.. kan mudah.. serahkan segala urusan kepadaNya.. supaya Dia atur indah perjalanan, pertemuan, pengakhiran.. dalam sibuk mencari cinta, mengapa tidak kita sibuk mencari iman.. oh.. itu lebih indah~


note : betul kata along..kalau takde cinta..industri lagu dan drama melayu takkan maju takkan nk tgk super spontan je smpai pecah perut gelak..takkan nk nyanyi lagu 31 ogos je lama2 smpai xde rse patriotik lg.

No comments:

Post a Comment