"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Sunday, June 3, 2012

Ini aku sekarang. Bukan aku dulu


bismillah
assalamualaykum


ehem..kemas2 sket..sapu2 habuk...
oke good..memandangkan rakan2 sibuk dgn vacation dan kerja masing2 , ak pulak terigt kt tmpt luahan rasa aku nih..so bukak, decide tulis selapis cerita diri ini..

sepanjang hari bwk penat sbb tolong2 majlis abg sdare kawen..
ohh biasalah..bukan hobi aku utk pegi majlis2 cmni
tp mama kate kalau aku tak gi..satgi majlis aku takde org nk dtg..
balik pulak dah malam...dgn mata yg bling2 pandu kereta, dua kali hampir menyondol kereta lain..
mungkin byk skali lamunan yg dibygkan..haha...seb bek kaki panjang utk menekan brek dgn pantas dan efisyen..
kalau tak, barangkali post ini tidak akan ada ye dok?

bila malam2 mulalah..mood simpang siur..skali main click2..terjumpa sumthing..
sesuatu yg lama aku tinggalkan..
blog seseorg juga..yeah..dia pun sudah menyoroti kehidupan remaja yg lebih heaven berbanding dulu..
URL pun dah tuka...enset dh tuka..
tkpe lah..asal dy bahagia..aku baha.. lul lah cmni sorg2 loner...haha
adoi ai..kan fun kalau bole bwk jntung klua mcm cter dark shadow tuh..
takde lah pilu sgt kehidupan remaja aku ni mebi..heh

biasalah..kisah lama mana boleh lupa babe..tipulah kalau kau kata dia hanya kisah lama yg boleh kau padam dgn hanya tekan control + A then delete ..tambah pulak dgn janji2 yg kau ukirkan mcm citer dongeng tuh..woah...xleh lupa..mungkin timbul jugak rasa dengki incase ad org lebih better dri kau bila dgn dy..tp nk buat cmne..dulu masa ade, kau buat tahi..bila takde mulalah buat pelik2..alahhh samdol lah..

bila cuti2 nih..aktiviti yg best utk dibuat adelah stalking2 page fbook awek cun..then add...skali ade in a relationship, x pun bini org...hampa babe..so perkara2 begitu telah di sisihkan dri aktiviti harian..
adelah kadang2 skali skala buat..guna alasan lapuk..
nk tgk keindahan ciptaan Tuhan
byk tinggi sembang..haha..pekse agama aritu pun semput..tuih

maaf utk segalanya
aku hanya perlukan teman2 rapat utk menyelami khidupan remaja 
sebolehnya jantina itu di variasikan...takut jugak di cop gay kadang2..haha
kalau kawan2 mana ada masalah..xde blog utk ungkap rasa
aku setia bersama..mungkin kisah kau, smbungannya ada pada kisah aku
mungkin hari ini hari kau mendung..esok lusa indah siapa tahu?

notautkdiri : masih blum cukup sempurna utk berasa rendah diri. mari bongkak.haha


No comments:

Post a Comment