"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Thursday, November 10, 2011

11.11.11

salam khamis penuh barakah..
101111
cam satu kod rahsia binari..
esok lagi best
111111
mungkin akan ade pelampau teori konspirasi akan cakap esok kiamat lah ape lah kan..
heh.. rasullullah s.a.w pon tak tau bile tarikh exact..
kau pandai2.. suda2 la dengan ramalan kaum mayan kau..
tingkatkan ibadah.. berubah jadi baik..
kalau esok jadikan saat turning point kau pon boleh..
ni dok cakap pasal2 kiamat, pasal2 mati
tapi solat lengah2.. kapel peluk cium.. mak bapak dimaki hamun..
kesian~

perghh.. makin bosan pula melihat blog ini..
hey.. kate mahu delete?
ntah.. cam kesian lak nak delete2..
*padahal takut nyesal sebab cerite2 banyak.. leh bace2 sambil tepuk dahi.. deyy aku ke tulis cite ni*
haha alangkah sebalnye~

well.. bukan nak bebel beri tazkirah.. name pon peringatan.. beringat jela.. hidup bukan lama sangat pon.. hanya sebab seekor kucing melintas jalan pon bleh accident tau.. apetah lagi mati dalam tidur tatkala ngah mimpi dating ngan diana amir.. haha.. oke bleh gelak lagi.. tatau lah aku asek dok teringat diana amir yang cung melecung tu bertudung, nampak kat cover majalah kat family store aritu.. fuhh.. ustaz aku pernah pesan, kalau kau jumpe pasangan kau yang mase lepas die hitam, kalau die benar berubah menginsafi dosa lampau, present and future life yang matter skang.. bukan lagi kisah silam gelap tu.. so, sape yang nak selamatkan gadis2 artis yang dah berubah ni.. sure lah abang2 daei moden sekalian.. adik ni baru belajar, mebi mencari gadis2 yang dah stable sket ilmu agama.. balance2 leh guide.. hik3..

fb dan blog menjadi medium aku untuk stalk awek.. ye.. stalker! salah ke aku nak tengok kalau kau yang upload? kau yang gatal tayang sana sini salah aku kah menengok? kau yang approve.. hahaha.. kalau ade girls yang rase aku menjengkelkan, sile lah privatekan wajah2 anda awek comel.. simpan untuk pasangan anda.. tambah lagi kami lelaki tak suke lah tengok gamba anda amek depan cermin toilet or cermin fitting room.. urghhh

muka buku dan blog lebih selesa menjadi ruang berkawan2.. yep aku ramai gak berkawan thru medium ini.. mungkin kerana gaya pemalu supernova aku ini bile berhadapan menjadi suatu misteri yang menarik minat orang lain untuk berchatting atau berfesbuk dan berblog.. ahhaha.. yalah, kalau jumpa aku depan2.. sket men sombong.. even ade yang kate aku garang dengan muka ketat tak peduli.. nak wat camne kak, muke I memang camni.. tapi senyum manis taww.. hee.. :3

kadang2 terase nak gak lah kaannn bercinta muka buku ni.. nak gak rase letak in relationship with sape2.. hahaha.. actually saye bukan jenis suke papar relationship ngan sape2 kat fb.. sebab saye rase itu semua tidak perlu kalau hati sama hati adalah satu.. ahaha.. jadi lebih suka dibiar single, complicated, married, divorced.. mana satu.. dulu tukar2.. skang cam gedik je tukar2.. fb menjadi tempat add kawan2 baru untuk dingorat tapi sayangnya kalau aku add tu, kompem awek orang, tunang orang.. arghh.. so kepada lovers di luar sana, selamat berteknologi~


heyh.. sudah2 lah itu..

now tunggu movie best2 untuk di tonton selayar dua.. sendiri.. alone.. loner.. hahaha..
*gelak tak iklas*





5 comments:

  1. at last... update gak! =) nice entry. gelak2 ceq bace.

    ReplyDelete
  2. heyy tak baik gelakkan saya tahuu..pukul awk nnty xP

    ReplyDelete
  3. gaya pemalu supernova?? mak aii..

    ReplyDelete
  4. hahaha..benci siaa depan tandas amek gambar !!

    ReplyDelete
  5. kak ab..hehe..amlu malu ~~ :P

    muiz..tahuu takppeeeeee~

    ReplyDelete