"Bermimpilah tentang apa yang ingin kamu impikan, pergilah ke tempat-tempat kamu ingin pergi, jadilah seperti yang kamu inginkan, kerana kamu hanya memiliki satu kehidupan dan satu kesempatan untuk melakukan hal-hal yang ingin kamu lakukan."


Thursday, September 15, 2011

oh oh...3 ari lagi pekse

bismillah
Assalamualaykum


yaw.. cam lame diam kan
senyap je blog...
apetah lagi takde yang sudi nak komen2..
sedey woh
tapi tape..
hidup masih indah
masih ada senyum


hai.. dalam stress exam, aku berblog gak... sebab aku tanak hipokrit, konon blaja saje.. haha.. macam la belajar sangat deh... malam ni rase cam sejuk2 terkenang kisah lalu la pe la sume bende la.. tapi sume itu cool.. da besar, kene la pandai handle situasi...

19/9 - malay
21/9 - math
22/9 - bio
26/9 - BI
28/9 - chem
29/9 - IBE..




tak study seharam habuk pun.. adehai.. 3 days to go for exam... by the way, slalu saye akan post jadual exam kat sini.. kot laa ade yang concern ke, suke kat saye ke, nak wish2 gudlak kan.. hahahah (gi mam)

dan itu saja sampukan kali ini
buat aku yang lost setiap hari tatau nak buat apa selain layan lagu2 menyentuh part2 kosong diri ini


hati kene buat ceria..
puas dah idup berduka..
kalau tade yang sudi nak kongsi..
aku pon tamau kongsi..
fine enough with me~

rupenye baru aku perasan yang usia blog ini sudah hampir 2 tahun sejak dilahirkan pada october 2009 sampai sekarang.. selamat ulangtahun blog... kamu suda jadi baby yang pandai berjalan, becakap... thanks jadi tempat aku luah rasa, idea, cerita, dakwah, tazkirah dan sebagainya... selamat menjawap exam wahai muhammad shahril muzammil bin anuar bin ahmad~


nota95%: life tunggang terbalik.. kita suka orang, orang tak suka kita.. kita sayang orang, orang benci kita... itu lumrah.. suda ada skrip, biar roll saja filem.. tau nanti sampai tulis ini di akhir panggung ~tammat~




No comments:

Post a Comment